oliwiaaaa.blogg.se

Melodifestivalen

Publicerad 2014-03-09 18:08:28 i Allmänt,

Japp jag tycker att rätt person vann i år. Jag är bra tycker att hon är värdig vinnare. Hon kan de hon gör. Hon har en mycket stark och vacker röst. Men jag blev väldigt besviken på många av  dom andra del tagrana. Många av dom sjung ju på engelska. Ja men rätt många uttalar inte orden korrekt och del blev bara ett mummel.

Ja jag tycker om man ska sjunga i ett visst språk ska man banume kunna sjunga  språket på ett korrekt sätt. Ja jag lyssnar alltid på texten i låtarna. Om den är bra sjunget på ett korrekt sätt tycker jag nog om låten. Om inte sanna skulle vinna ville jag att Ace Wilder skulle göra det. Jag tycker att hannes låt skulle nog ta sig rätt långt i eurovision.

 
 

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2014-03-10 12:30:40

Besök ni blogg ! Har frågestund Ollliviiaas!😘

Postat av: Amanda

Publicerad 2014-03-10 16:54:45

Jag har så svårt för Ace. Hellre SAnna än Ace men hade hoppats på Alcazar eller Anton :)

Postat av: Anita

Publicerad 2014-03-10 19:59:45

Tyckte inte någon låt var speciellt bra i år :-(

Postat av: aschmanda

Publicerad 2014-03-12 17:08:35

Veckans blogg är i gång igen, va med du också <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela