oliwiaaaa.blogg.se

Ridsport event

Publicerad 2014-03-06 11:30:06 i Allmänt,

Ridsport event 2014 var jätte kul. Jag och syran pyrran tycket det. Om anlägnigen tyckte jag att dom valde en toppen bra ställe. Det var så klart i läppstiftet i år. Det var väldigt öppet men samtidigt inte. Jag tycker att dom höll i det gjorde det på ett profsig sätt.


Ja dom intervjua lite folk under kvällen. Ja dom som jag tycket mest om att lyssna på var två stycken från ett rid  gymnasium i kungsbacka,Om jag inte minns fel. Men när som skulle intervjua Linn Strellin och Johanna Grant så tyckte jag väl att det ok.


Men jag blev lite besviken på att när Linn skulle prata så tuggade hon tuggummie samtidigt. Så när hon prata i mikrofonen så hörda man hur hon tuggade hela tiden. Vilket jag inte jag tycker var så kul att lyssna på. Man måste väl spotta ut tyggummit innan man ska bli intevjuad.


Annas var det en toppen kväll såg jätte många som jag kände i gen. Kompisar och bloggare och lite annat folk. Jag ger kvällen 9 av 10 poäng. Jag tror att dom kunde ha lite mer aktivitter under kvällen.

 
 

 

 
 

Kommentarer

Postat av: Cat

Publicerad 2014-04-29 09:47:55

I agree spit out the chewing gum!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela